Om de hoek: Roemenië

29 augustus 2014 - Zeewolde, Nederland

Hallo allemaal, het is weer zover. We gaan op reis maar deze keer blijven we als het ware om de hoek. We gaan een acht daagse stedentrip maken in Roemenië. We gaan dit keer samen met Peter en Maike van de Klok, de zus van Petra en haar man. We roepen al jaren dat we samen eens een vakantie moeten gaan doen en nu dreigt het dus werkelijk te gaan gebeuren. We hebben het ons gemakkelijk gemaakt deze keer en een complete reis geboekt bij Romtour.nl. Scheelt een hoop zoekwerk en alles lijkt goed geregeld dus vol verwachting klopt ons hart. http://www.romtour.nl/Stedentrips-in-Roemenie/steden-van-transsylvani

Morgen vertrekken we richting Druten om ze op te halen en dan door naar Eindhoven vanwaar we zullen vertrekken.

Als het meezit hebben we overal Wifi en kan ik het blog bijhouden, als het tegenzit worden jullie pas 7 september bijgepraat want dan zijn we weer terug!!

1. Riet Hooft:
    29 augustus 2014
    Ha, gezellig! Weer een reis om via de verhalen en de foto's een stukje mee te beleven! Ik wens jullie alle vier een hele mooie en gezellige reis!
  2. Wieke:
    29 augustus 2014
    Wij landen om 12.00 in E'hvn( 30/08). Hoe laat vliegen jullie?
  3. Joke van Deursen:
    Heel veel plezier!!
  4. Gonny Geurts:
    30 augustus 2014
    Goede reis en voor de thuisblijvers; veel plezier met deze leuke mails!
  5. Jolanda:
    30 augustus 2014
    Heel veel plezier en niet lekker.
  6. Ton:
    30 augustus 2014
    Goede reis en een hele fijne week!
    En als je er toch bent.......
    kijk eens rond of je onze fiets ergens ziet rijden
  7. Romé:
    30 augustus 2014
    Heel veel plezier gewenst! En geniet van je stedentrip
  8. Manja:
    31 augustus 2014
    Ziet er weer goed uit! Heel veel plezier samen en ik kijk uit naar de verhalen.