Dag 5: laatste paar uur in Kuala Lumpur

31 oktober 2012 - Kuala Lumpur, Maleisië

De laatste paar dingen gedaan in KL en nu moeten we de koffers gaan pakken. Vanmorgen nog even naar het craft center gewandeld waar locale kunstenaars aan het werk zijn. Toevallig begon vandaag een soort culturele markt die drie dagen duurt dus dat pakten we ook even mee. Diverse leuke gesprekjes gevoerd en mooie dingen gezien, ook de nodige (kleine) speciale dingen gegeten waarna we de makers moesten laten weten hoe we het vonden. Daarna nog even een paar nieuwe Clarks sandalen gekocht hopend op mooi weer natuurlijk. Samenvattend kunnen we onze ervaringen in Maleisië en met name KL omschrijven al heel erg positief, heel aardige mensen en leuke gemixte cultuur. Als we op straat maar even langer dan 10 seconden stil stonden en wat rondkeken kwam er al iemand op ons af om te vragen waar we heen moesten en of ze konden helpen. Weet ook niet waarom ze zo snel doorhadden dat we toeristen zijn. Ook in het hotel superservice, elke morgen een krantje aan de deurknop en bij binnenkomst netjes welkom terug enzo. Desiree bedankt voor de tip, je hebt ons goed ingeschat want Azië is echt heel erg leuk hoor!

Op naar het vliegveld en weer 12 uur in de lucht, Razali zei gisteren al dat ik morgen de flying dutchman zou zijn.

1. Wieke:
    31 oktober 2012
    Ik zie het alweer, echt een waardeloze vakantie hebben jullie. Ben zo blij dat ik hier zit en het al lekker koud wordt en hard gaat waaien. grrrrr