Dag 1: In Kuala Lumpur aangekomen

27 oktober 2012 - Kuala Lumpur, Maleisië

Na een lange vliegreis, we vertrokken om 12:00 uit Amsterdam en landen om 23;45. We waren 45 vroeger door een stevige staartwind maar ons hoor je niet klagen! Eenmaal door de douane stond men ons op te wachten met een naambordje en we reisden met een soort rammelend busje naar het hotel, was toch nog een klein uurtje rijden. Netjes ontvangen en mooie kamer gekregen met uitzicht op Petrona Towers. Met achter ons twee zachte bedden en voor ons de mooie stad was het lastig kiezen maar toch maar bikkels geweest en de stad ingegaan. Eerst een rondje gelopen van een uurtje en daarna de hop on/ hop off bus gepakt nadat we eerst een paar mooie fotos hadden gemaakt van de torens. Met de bus naar de centrale markt en daar onze eerste locale hap gegeten, super lekker en biede gegeten voor maar 5 euro inclusief drankje. In de oude markt heeft Jan nog een "schoonheid"behandeling iindergaan en Petra heeft het tot groot vermaak van de omstanders geprobeerd! Wat dan wel? Dr. Fisch heeft aan de voetjes gekabbeld en Petra maar gillen en de voeten uit de bak trekken. hahahahaha Daarna naar vlindertuin geweest en naar het vogelcentrum waar we met groot gevaar een rondje hebben gelopen want die ......vogels poepen vanuit de bomen dus oppassen waar je loopt. Onze eerste apen gezien, zo maar op straat. Af en toe wat weggedommeld in de bus maar verder geen last. Net nog een heerlijke maaltijd gegeten voor diezelfde wilde piijs en nog een rondje gezwommen op het dak van de eetzaal van ons hotel. UItzicht op de torens en heerlijk water, wat goed beviel na een hele dag zon en 28 graden ongeveer. Nu nog even een borrel, bier is moeilijk te krijgen helaas, dan de koffer in want onze batterijen zijn bijna leeg nu.

1. Chris:
    27 oktober 2012
    Kia ora, fijn te horen dat het 1e gedeelte van de vliegreis zo goed is verlopen! Het is zo leuk om op deze manier "mee te reizen" met jullie. Kijk nu al uit naar het volgende verslag!
    Groetjes Chris
  2. Jan:
    27 oktober 2012
    Wauw!! Super leuk! Al die dingen al op dag 1. Op het dak van het hotel zwemmen! Geweldig ook
  3. Hnriette:
    27 oktober 2012
    Wat al weer een bijzondere dingen gedaan en beleefd!
    Erg leuk om zo op de hoogte te worden gehouden wat jullie allemaal meemaken! Wacht met smart op het volgende verhaal.
    Groetjes Hinriette
  4. Joke en Henry:
    27 oktober 2012
    Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen.Jullie belevenissen zijn de moeite waard om te volgen.We zien uit naar het volgende verhaal.
  5. Juliette:
    27 oktober 2012
    Tja, slapen is belangrijk om het vol te houden maar alle belevenissen blijven niet op je "powernapje" wachten..... We zien alweer dat jullie het héél vervelend hebben...ahum! Geniet er maar lekker van!
    Liefs uit 5 graden (Duh Haegh)
  6. Gonny Geurts:
    27 oktober 2012
    lekker hoor, jullie zijn precies op tijd vertrokken; het is hier stervenskoud. geniet ervan, Gonny
  7. Wieke:
    28 oktober 2012
    Leuke foto's, je kan de warmte bijna voelen. Bruisend Kuala Lumpur. Genieten!!
  8. Ineke Broekaart:
    28 oktober 2012
    Wat heerlijk te lezen dat de reis goed is verlopen.Jullie hebben gelijk al mooie dingen gedaan en lekker gegeten.
    We zullen heerlijk genieten van jullie verslag, en die nog gaan volgen.
    Veel liefs Ton Ineke.
  9. Tim:
    29 oktober 2012
    gelukkig zijn jullie veilig en wel aangekomen. Geniet van de vakantie, nog een hele p(h)oos te gaan!